Thursday, April 25, 2024
Login Register
 
   

My Profile

   Minimize
Profile Avatar
AimeeOnw3365
34 Forrest Road
Brogans Creek, NSW 2848
Australia
(02) 4048 0678 http://www.rahavardchoob.com/ *******
ترموود از جنس چوب حرارت دیده ای اینگونه میباشد که در طی فرآیند گرمادهی مقاومت آن در برابر عوامل محیطی افزایش می یباد . در این مقاله قصد داریم 1 جنس های از جنس چوب هایی که برای انجام فرآیند گرمادهی و تبدیل شدن به درخت فنلاندی ترمو مناسب هستند را برای شما عزیزان معرفی کنیم. ترموود
درخت سپیدار معمولی: درخت سپیدار معروف به بید لرزان یک درخت برگریز از خانواده ی درخت بید از2 انواع مالپیگیال ها می باشد .منطقه ی رشد تمام اروپا وتقریبا تمام آسیا وهمچنین افریقا.درختان درخت سپیدار به دلیل ویژگی های خاص آن یکی از بهترین 6 نوع های برای تهیه درخت سوزنی ترمو وود می باشد درخت سپیدار به طور خاص ماده ای مناسب برای ایجاد کردنحمام سونا میباشد زیرا صمغ تراوش نمیکند ،شکاف بر نمیدارد ویا گرم نمی باشد ویژگی خاص سپیدار رنگ روشن زیبای میباشد وبافت نرم آن بسیار مناسب برای رنگ اینگونه است ما از چوب سپیدار برای تولید کردن4 اجناس مصالح خارجی در ساختنحمام سونا استفاده میکنیم.در موارد باارزش تر درختان سپیدار گرما دیده را پیشنهاد میدهیم.
بلوط معمولی : بلوط معمولی یا بلوط سیاه یک درخت برگریز بادوام از خانواده ی درختان غان از 5 رقم های سخت وبادوام میباشد. منطقه ی رشد بیشترقسمتهای اروپا ،جنوب غربی آسیا ،و شمال آفریقصحیح است رنگ قرمز مانند وبافت خوب از جنس چوب بلوط آن را پر طرفدارترین 8 نوع های وماده ی تکمیل کننده در ساختناتاق سونا کرده می تواند باشد این درختان مقاوم وضد آب اینگونه است ودر مقابل حرارت مقاوم می باشد ما برای ساختنمصالح خارجی در حمام سونا از 3 انواع متنوعی از از جنس چوب بلوط استفاده میکنیم در موارد با ارزش تر درختان بلوط صیقل خورده وگرما دیده را بکار میبریم.
سرو سرخ غربی : درخت سرو قرمز غربی یک درخت کاج همیشه سبز از خانواده ی درخت سرو از 8 اجناس سوزنی میباشد منطقه ی رشد بخش غربی شمال آمریکا درخت سرو قرمز برای ساختاتاق سونا مناسب هست زیرا از خود صمغ تراوش نمی کند و ضد آب اینگونه است و در مقابل گرما مقاوم می باشد این رنگ چوبی به طور ویژه رنگهای زیبا و بویی مطبوع دارد.ما تمام صفحات وتخته های صندلی را از این سرو میسازیم.
شاخه افشان سوزنی : درخت شاخه افشان سوزنی (معروف به چتری سوزنی) یک درخت همیشه سبز از خانواده ی درختان سوزنی شکل از 2 گونه ها بلوط سوزنی صحیح است چوبی درخت سوزنی بسیار سبک وبرای تولید کردناتاق سونا ماده ای منحصر به فرد اینگونه میباشد اگر چه باید این نکته را درنظر گرفت که بسیار شکننده می باشد وبه راحتی خراشیده هست . ما در تامین کردنمصالح داخلی سونا از 1 اجناس متنوعی از درخت گرما دیده ی درخت سوزنی افشان استفاده میکنیم.
امروزه یکی از پرطرفدارترین و زیباترین مصالح برای نمای ساختمان استفاده از ترمووود میباشد که در کنار مصالح دیگر، زیبایی خاصی به ساختمان می دهد.از آنجایی که نمای ساختمان جلوه ای خاص به شهر می بخشد، امروزه معماران به این مسئله بسیار توجه می نمایند و ترمووود در خانه های سبز مورد استفاده قرار می گیرند به دلیل زیبایی و مقاومت بیشتر چوبی ترمو نسبت به سایر رنگ چوبی ها از دیگر مزایای استفاده این چوب برای ساختمان سازی این درست است که از جنس چوب یک عنصر از طبیعت اینگونه است و به چرخه طبیعی بازمیگردد و علاوه بر همه این عوامل درخت ترمو یک حس خوشایندی به محیط میدهد چرا که زیبایی منحصر به فردی دارد.
سوال اینجدرست است مقاومت درخت سوزنی تا چه حدی می باشد؟ چگونه میواند در برابر شرایط جوی مقاوم باشد؟ پاسخ این اینگونه میباشد که امروزه با استفاده از فناوری های جدید و با استفاده از فراوری چوبی ، عملیاتی روی چوب ها انجام هست که مقاومت از جنس چوب را افزایش میدهند که میتوان به جرات گفت که مقاوم ترین از جنس چوب در مقاوم عوامل و شرایط محیطی می باشد.این 9 گونه ها از جنس چوب ، خواص و کاربرد های بی شماری دارد که در سراسر دنیا از آن استفاده می تواند باشد از خواص این رنگ چوبی به وزن کم این چوب ، قابلیت بازسازی ارزان و قابل بازیافت بودن اشاره نمود.
آشپزخانه یکی از مهمترین قسمت در دکوراسیون خانه به حساب می آید.که باید در طراحی این مکان باید بسیار دقت نمود. برای طراحی آشپزخانه ای شیک و زیبا باید از متریال های درجه اول و با کیفیت استفاده نمود تا بتوان جلوه و جذابیت خاص به آشپزخانه داد. آشپزخانه ها در مدل هاو طرح های مختلف و با توجه به سلایق افراد و مکانی که به آن اختصاص داده اینگونه میباشد ،ایجاد کردنمی شوند.برای ساختکابینت های آشپزخانه المان های مختلفی باید مد نظر قرار گیرد. مکان و فضای اختصاص داده شده، انتخاب کابینت های مناسب فضای مورد نظر، انتخاب از جنس چوب مناسب که علاوه بر زیبایی از کیفیت بالایی برخوردار باشد. ما به شما عزیزان توصیه میکنیم از چوب ترمو برای تهیه کردنکابینت ها استفاده نمایید چرا که این درخت سوزنی از بهترین 3 اجناس چوب ههست که ضد آب و بسیار مقاوم در برابر حشرات می باشد.با استفاده از این چوب ها میتوان آشپزخانه ای رویایی خانه تان را بسازید.

Text/HTML

   Minimize








Bill Bayreuther, CFRE  |   William A. Bayreuther Grant Writing   |  138 South Road  Readfield, ME 04355   |  Phone:  207-242-6029   |  Email:  bill@billbayreuther.com

img
img Home | Biography | Services | Ethical Standards | Resources | Contact Me img
img
img Privacy Statement | Terms Of Use
 
Copyright 2011 billbayreuther.com img